4 תשובות
אני מצטערת שלא גמרתי עם החיים בניסיון האובדני הראשון שלי
ממש פגעתי בחברה שלי
כמובן שאחרי זה היא סלחה לי אבל עדיין
כמובן שאחרי זה היא סלחה לי אבל עדיין
נתתי חצי מהכדורים לחברה
אמ. אני די פגעתי באנורקסיות ובולימיות פה לא בכוונה ולחצתי עליהם וגם בעוד מישהי שאני ניסיתי לעזור לה, לא הלך לי טוב אחת החרטות שלי, אני לא יודעת אם היא במצב של לסלוח ולמחול ולהבין שלא באמת רציתי לפגוע בה וכל זה, זה סיפור מפרך וארוך, אבל כן היו לי כמה חרטות על שיצא לי לפגוע בה לא בכוונה ולחצתי עליה וחפרתי לה, פשוט ... הפרעות אכילה.. דיכאון.. וזה.. לא משהו טוב וזה מסוכן, המוח שלי גרם לי להיות חרדתית בגלל המצב הזה, יכולתי להגיב אולי אחרת וזה אבל פחדתי שהיא תמות או תלך לאשפוז , ייתכן שלה לא אכפת מעצמה ממש כרגע אבל לי היה כן אכפת ועדיין אכפת לי ממנה שקשה לי לשחרר את זה. עוד חרטה
באותו הנושא: