5 תשובות
כן
אני חושבת שכל אחד עשה פעם אחת בחיים משהו שהוא מצטער עליו
אהבתי.
נפשי נקשרה בנפשו
באמת.
אהבתי כל חלקיק.
אהבתי בו הכל.החיוך.המבט.הוא היה קורא אותי הוא עשה בשבילי הכל.מעל ומעבר השיחות בשעות הקטנות של הלילה החיבוק הנשיקה הליטוף.הדאגה.ההכלה.ההבנה.הלב הטוב. העיניים הטובות. איך שהוא נרדם בסוף כל יום.החריצות שבו.הערצתי אותו. העריצו אותו. הוא היה המשענת.הוא היה אח.חבר.ידיד.מלאך.נפש תאומה.החלק שהנשמה שלי חיפשה.ואיבדה. חלק נשמה שהתמוססה ונכאבה. הקול שלו.הריסים.האישונים.הורידים בגוף.הוא עבד קשה.הוא היה חרוץ. ההפתעות שהוא היה עושה בשבילי.המתנות הקטנות. הוא אהב ילדים ילדים היו כל עולמו... והוא היה כל עולמי...
מה שזה עושה לנשמה כשאין לך יותר את מושא אהבתך.עדיף שלא תדעי...
סליחה על ההרחבה המיותרת.פשוט כואב לי בנשמה
אנונימית
כן עם חברות פשוט בגלל רגע קטן של כעס אפשר לאבד חברות שלמה.
כן, אמרתי לחברה שלי שקרנית..
היא זרקה אותי.
אנונימי