5 תשובות
מזדהה איתך... כשאני כועסת הפה שלי לא נסגר... כמו רדיו מדבר... רק רדיו עם שיבושים :/
יותר מידיי דברים
פיתחתי הרגל ללא לדבר ולהסגר.
אני אחלה קורבן לילדים שמחפשים אנשים להציק להם.
אני אחלה קורבן לילדים שמחפשים אנשים להציק להם.
פתחתי סטיפס
אנונימית
יותר מידי דברים שכבר שכחתי
באותו הנושא: