5 תשובות
מזדהה איתך... כשאני כועסת הפה שלי לא נסגר... כמו רדיו מדבר... רק רדיו עם שיבושים :/
יותר מידיי דברים
פיתחתי הרגל ללא לדבר ולהסגר.
אני אחלה קורבן לילדים שמחפשים אנשים להציק להם.
פתחתי סטיפס
אנונימית
יותר מידי דברים שכבר שכחתי