2 תשובות
אם*
אנונימית
בטח גם לי זה קרה זה קורה שאת מחסירה מהגוף שלך אןכל ומרעיבה אותו ואז את אוכלת פי 2 ממה שאכלת כי הגוף דורש אןכל . מניסיון פשוט תוותרי שלא תעזי לעשות את זה זה יכול חס וחלילה להגיע למקרים נוראים של הפרעות אכילה
באותו הנושא: