8 תשובות
יכול להיות שכן.
יכול להיות
אבל זה לא בריא לרדת בחודשיים 7 קילו
שואל השאלה:
עד תחילת הקיץ עם יעשה את זה ירד את ה7 קילו?
אנונימית
כן
אבל תשתדלי לאכול 3 ארוחות בריאות ביום
תשמעי את יכולה ממש לפגוע בעצמך ככה .. אם אין לך בעיה להשקיע בזה כסף יש לי מישהו להמליץ לך ירדתי עם התוכנית שלו תכף 12 קילו!! בחודשיים הראשונים ירדתי 8 קילו .
אם מתאים לך אמליץ לך על האינסטגרם שלו ותפני אליו הם בונים לך תוכנית בול ואת יורדת בקלות מהר מאוד
אנונימית
שואל השאלה:
מה אינסטגרם שלו?
אנונימית
תחפשי טוני אלמוג

גם אני חשבתי שכל מה שהוא מעלה על האנשים שירדו 16 קילו וכאלה בזמנים כאלה זה בולשיט אבל הנה ניסיתי ובאמת יצא מדהים
אנונימית
אם תאכלי בריא מניחה שכן. לגבי סקוואטים ובטן סטטית, זה יחזק את הגוף שלך אבל אין הרבה קשר לקלוריות. אבל בבקשה תאכלי עד שאת שבעה. קלוריות לא קלוריות, את צריכה לשבוע ולאכול טוב.