6 תשובות
את לא תורידי כי את תלכי לבית חולים
בבקשה מימך תעשי את זה בצורה נורמלית
עם אוכל בקיא ובלי לספור קלוריות
תקשיבי לספור קלוריות זאת הטעות הכי גדולה שיש... אם במאכל יש קצת קלוריות זה לא אומר שהוא לא משמין! למשל אם תאכלי 500 קלוריות של סלט ו100 קלוריות של חטיף קטן ממה את תשימיני? מהסלט כי יש לו הרבה קלוריות? את לבד רואה שזה לא הגיוני, בסלט יש חומרים שאת חייבת לגוף שלך והם טובים לך ובחטיף אין. את רק צריכה לאכול דברים בריאים בלי להסתכל על קלוריות, מקווה שהבנת אותי
אין לי מושג, אבל מה שבטוח זה שאת תפגעי בצורה חמורה מאוד בבריאות שלך. צריכה מועטה כל כך של קלוריות (מדובר בהרעבה, חד וחלק) תביא להאטה מטורפת בקצב חילוף החומרים בגוף שלך ואז, ברגע שתחרגי ולו במעט מהתפריט העלוב הזה, את תשמיני כפליים. חבל!
זה טוב שאת רוצה לרדת (אם אכן יש צורך בכך) או לשמור על המשקל, אבל יש דרך נכונה ואחראית לעשות את זה. מומלץ לפנות לדיאטנית או לתזונאית שתבנה לך תפריט בהתאם למטרה ולצרכים שלך. בנוסף, אם יש לך שאלות ספציפיות על מזון, את מוזמנת להעלות אותן לכאן או לכתוב לי בפרטי ואשמח לנסות לעזור.
בהצלחה! (:
את תורידי את כל המשקל שלך כי את תמותי.
את תורידי המון ותעלי כפול ממה שירדת ותקבלי אשפוז בבית חולים.
זה לא בסדר שמתעצלים לאכול בריא ולעשות ספורט אז מחפשים קיצורי דרך. למה? מה זה יעזור לכם? זה רק מזיק!
אני אכלתי תקופה ארוכה כמות קלוריות כזאת ואפילו פחות, אז אני לא אשקר לך ואגיד לך שאת לא תרדי במשקל, אבל תאמיני לי שעדיף לאכול בריא ולעשות ספורט מאשר להרגיש כל הזמן חולשה ולחוות דברים כמו נשירת שיער, עור יבש מאוד, קושי לישון ומצב רוח נוראי.
הדרך הכי יעילה ובריאה לירידה במשקל זו תזונה נכונה וספורט (לא בצורה אובססיבית).
באותו הנושא: