5 תשובות
אין מה לרדת אולי לחטב במקום, כי יש לך משקל מהמם לגובה
ממש לא, המשקל שלך עכשיו תקין וזה לא טוב לרדת יותר, כאילו זה לא תת משקל אז זה סתם רזה ממש
DF1
מה נראלי משקל 56 מהמם לגובה שלך
את מושלמת כמו שאת
לדעתי זה יהיה מדי רזה. תשארי ככה, גם אם תשמיני 2-3 קילו את לגמרי תישארי בריא ה ובגדר של "רזה"