5 תשובות
אין מה לרדת אולי לחטב במקום, כי יש לך משקל מהמם לגובה
ממש לא, המשקל שלך עכשיו תקין וזה לא טוב לרדת יותר, כאילו זה לא תת משקל אז זה סתם רזה ממש
מה נראלי משקל 56 מהמם לגובה שלך
את מושלמת כמו שאת
לדעתי זה יהיה מדי רזה. תשארי ככה, גם אם תשמיני 2-3 קילו את לגמרי תישארי בריא ה ובגדר של "רזה"
באותו הנושא: