6 תשובות
תרגיעי אותה
תדברי איתה ותרגיעי אותה, תשאלי אותה על מה היא חושבת ושתנסה להבין ממה זה נובע
תגידי לה שזה בסדר וזה רק מרגיש מפחיד אבל שום דבר רע לא יכול לקרות לה ותנסי להרגיע אותה
לא חושב שאת יכולה לעזור לה אם זה בטלפון. היא צריכה פשוט להיות לבד ולהירגע
מסכנונה.
תתקשרי אליה. כנראה יהיה לה קשה לדבר ואל תלחיצי אותה לדבר. תגידי לה שהכל בסדר ושהכל בראש. תזכירי לה שאת שם. מדי פעם תגידי לה שאם היא מוכנה שתגיד משהו. היא תתאפס לאט לאט. התקפי חרדה נגמרים תוך בערך 40 דקות במקרה הכי גרוע
תתקשרי אליי ותגידי לה שאת איתה ושאת פה בשבילה ותנסי להרגיע אותה כמו שאפשר מניסיון אולי זה ייקח יותר 40 דקות אני חוויתי כמה פעמים התקף חרדה וזה לרוב היה בסביבות שעה- 4 שעות
באותו הנושא: