4 תשובות
הם חרמנים עלייך אהובה!
שואל השאלה:
אוי ואבוי לי
אוי ואבוי לי
אנונימית
כן כן אני מצטערת להיות זאתי שמבשרת לך את זה..
אבל אני חושבת שזאת אמורה להיות מחמאה [באיזה שהוא אופן דפוק לחלוטין..]
אבל אני חושבת שזאת אמורה להיות מחמאה [באיזה שהוא אופן דפוק לחלוטין..]
חחח הולך להיות צחוקים
באותו הנושא: