5 תשובות
יש ביוטיוב אפשר לעשות כפיפות בטן ויש מלא תרגילים
שואל השאלה:
אוקי
אוקי
דייאטה, לכולם יש קוביות פשוט השכבת שומן מסתירה אותם.
אז ככה
בשביל קוביות לא חייב לעשות אימוני בטן
קוביות=גרעון קלורי
חוץ מזה, שהבטן עובדת בהמון תרגילים כמו תרגילים לגב- חתירה, פרפר הפוך כזה בעמידה, לחיצת כתף, לאנג'ים, סקוואט על רגל אחת, לאנג בולגרי ועוד הרבה
בשביל קוביות לא חייב לעשות אימוני בטן
קוביות=גרעון קלורי
חוץ מזה, שהבטן עובדת בהמון תרגילים כמו תרגילים לגב- חתירה, פרפר הפוך כזה בעמידה, לחיצת כתף, לאנג'ים, סקוואט על רגל אחת, לאנג בולגרי ועוד הרבה
אנונימית
כולם לא צודקים פה מה שאת צריכה לעשות זה לעלות מסת שריר בבטן לאכול מספיק חלבונים ופחות דברים משמינים וכמובן לעבוד על בטן לא תמיד צריך גירעון קלורי לפעמים צריך רק לחזק את הבטן
באותו הנושא: