2 תשובות
לא יש לי בעיות אמון אז אני הולך לפסיכולוג זה משחק מכור
אנונימי
אני מבין אותך לפעמים זה קשוח להיות שם בשביל כולם ולהרגיש כאילו אין מישהו בישבלך תנסי לבקש מאותם אנשים שאת עוזרת להם להקשיב לך גם.
באותו הנושא: