5 תשובות
כי זה מה שהיא
פסי-כו-לו-גית
am bm
היא אמרה את זה פעם באיזה ראיון
am bm
היא אמרה את זה פעם באיזה ראיון
שואל השאלה:
למה היא אמרה טת זה
למה היא אמרה טת זה
יותר נכון צעקה
בגלל זה
קישורים מצורפים:
באותו הנושא: