6 תשובות
עצוב מאוד
i feel you
אני פה אם את רוצה לדבר עם מישהו:)
גם אני ככה
ככה זה, כמו שדווקא לצלם אין תמונות יפות
בדיוק אני
קורה לי ממש ברגע זה :(
וואו כן גם אני ככה לפעמים. למרות שיש לי אנשים מדהימים בחיים אבל אצל הרבה אנשים אני מרגישה בול מה שאת מרגישה... זאת הרגשה לא כיפית בואי נגיד את זה במילים נעימות