7 תשובות
תכלס, אם את אוהבת אותו וכל השיט הזה דברי איתו על זה אפילו שאם היית אוהבת אותו אהבה אמיתית לא היית כותבת את זה

אבל אם את לא בקטע שלזה פשוט תיפרדי.

אני הייתי נפרד, צומי זה משהו שכולם צריכים אבל בלי הגזמה
שואל השאלה:
יש פעמים שאני באמת אוהבת אותו,
ומרגישה שהוא הכל בשבילי ואני רק רוצה לדאוג לו, אבל אין לי כבר את הכוחות כל הזמן לשכנע אותו ללכת לפסיכולוג, או להגיש תלונה
אנונימית
שואל השאלה:
אני כמעט שנה יוצאת איתו ולא מעזה לפתוח את הפה שלי, ורק דואגת לו שיהיה לו טוב, אבל עכשיו הצלחתי לשכנע אותו להגיש תלונה והוא רוצה שאלך להגיש איתו תלונה ביחד, ואני עברתי את זה בעבר, וזה כלכך קשה לי לחזור לתחנת משטרה
אנונימית
אז למה את אומרת את זה לחבורת נערים בני 16?
תגידי לו בול מה שכתבת כאן, אפילו תראי לו את זה והוא יבין.
הוא נשמע די כוסית בלי להעליב
שואל השאלה:
תאמת.. שכן הוא די נשי לפעמים, אבל התרגלתי לזה
אנונימית
שואל השאלה:
אבל אני יודעת שאם אגיד לו מה שכתבתי..
הוא לא ילך בכלל להגיש תלונה
אנונימית
אם את לא בקטע של זה אל תעשי את זה