5 תשובות
רק סלטים יעשו אותך רעבה
אולי בצהריים תאכלי חזה עוף וקינואה (חלבון) לצד סלט קטן
אולי בצהריים תאכלי חזה עוף וקינואה (חלבון) לצד סלט קטן
שואל השאלה:
אוסיף , בנתיים זה יוביל להרזיה?
אוסיף , בנתיים זה יוביל להרזיה?
אנונימית
זה באמת תלוי את לא בהכרח תהיי רעבה אני אישית מאוד אוהבת סלטים אבל בצדק את צריכה שיהיה לך תפריט מגוון ודינאמי שיהיו לך עוד אפשרויות- יש עוד מאות ואלפי מתכונים בריאים ולהוסיף עוד קינואה וחזה עוף זה יהיה מעולה.... דיאטה לא חייבת בהכרח להיות רק סלטים אבל הם כן ממש ממש יתרמו לך להרזיה לי זה מאוד עוזר- תנסי בהתחלה נניח לעקוב עם lifesum (זו אפליקציה) שתביני מה הכיוון ומה המינונים של חלבון שומן ופחמימה שאת צריכה- אל תמנעי מפחמימות כי הן לא האויב שלך אלא ההפך הגוף שלך אוהב פחמימות פשוט שלא יהפכו לכל התפריט שלך (לדוגמא ירקות הן פחמימה ועובדה שירקות נחשבות לבריאות כנל קינואה עדשים בורגול אורז מלא וכו)
תקשיבי זה לא משנה מה תאכלי העיקר שתאכלי פחות ממה שאת שורפת ברור שעדיף לאכול מסודר ובכל ארוחה לאכול שומנים פחמימות וחלבונים.
בקיצור תחשבי יותר על ארוחות ועל מנות עם טעמים שאת אוהבת מאשר רק להיצמד לכזה תפריט כי זה לא יחזיק מעמד לנצח אולי לכמה חודשים אבל לא תהני לגמרי... תוסיפי ספורט גם כי זה ממש חשוב ומידי פעם תעשי ארוחות צ'יט רק לא בתדירות גבוהה. חוץ מזה תמיד טוב לקבל תפריט מדיאטנית מוסמכת בקופת חולים
באותו הנושא: