8 תשובות
כן(:
אני חושבת אבל 3/2 לא 4/5
נחמד להרעיב את עצמך :) זה לא יביא אותך לשום מקום אם תרעיבי את עצמך ולכי לתזונאית
אנונימי
שואל השאלה:
מה זאת אומרת 2/3?
מה זאת אומרת 2/3?
אנונימית
שואל השאלה:
אה אוקיי, גם סבבה.
אה אוקיי, גם סבבה.
אנונימית
שואל השאלה:
וזאת שכתבה שאני מרעיבה את עצמי- באמת שלא. זה נשמע מעט, אבל בצהריים נגיד אני אומנם אוכלת ירקות אבל אני אוכלת באמת *המון*. וזה גם עם רוטב וכאלה.
וזאת שכתבה שאני מרעיבה את עצמי- באמת שלא. זה נשמע מעט, אבל בצהריים נגיד אני אומנם אוכלת ירקות אבל אני אוכלת באמת *המון*. וזה גם עם רוטב וכאלה.
אנונימית
אני בן, וזה לא קשור את צריכה לצרוך מינימום של קלוריות ואת לא עומדת בזה ירקות לא מחליפים אוכל זה רק גורם לשובע
אנונימי
הי יקרה❤ יש לך כאן 750 קלוריות. ואת הולכת לשרוף עוד 300+ קלוריות. כלומר ביום את מכניסה פחות 400 בקלוריות. שזאת הרעבה מאוד מאוד מסוכנת. בנות שניסו לאכול 700 קלוריות ביום תוך זמן קצר איבדו את המחזור, וגרמו לגוף שלהן הרבה מאוד בעיות. המינימום לחיטוב ודיאטה זה 1200. מינימום. שזה מאוד תלוי בגוף שלך, יכול להיות שלך מתאים 1600 לדיאטה.. 1200 זה בדרכ כלל לבנות 12, אני לא יודעת בת כמה את או מה הגובה/ משקל.. אבל זה מסוכן כל כך. ו"הלאבד את המחזור" זה בכלל לא קל כמו שזה, אם ההרעבה היא לתקופה ממושכת, הוא לא יחזור ולא תוכלי חלילה להביא ילדים. אם את בונה לעצמך תפריט, ואת שורפת כל יום 300 קלוריות, תנסי שהוא יכלול לפחות 1500. זה לא משחק, זה הגוף שלך.
באותו הנושא: