5 תשובות
קודם תעבוד על הכוח - שאתה רזה..
ואז תשמין ותשרוף את זה חזרה לשריר..
ככה הכי טוב קודם כוח אחר כך ניפוח..
בנתיים תעבוד הרבה יום כן יום לא, ואחרי שאתה מספיק מאומן תוכל דברים משומנים טבעיים פחמימות וכאלה.. ותשרוף את הקלוריות וככה יתנפחו לך השרירים.
בן כמה אתה?
שואל השאלה:
ח תודה אני עובד כל יום יש לי ריבועים 8 כבר ושריר בולט אין שום שאני לא מיתאמן לפחות פעם ביום
שואל השאלה:
אמ 13 וחצי עוד מעט 14
תקשיב זה לא כזה דחוף בגיל הזה אבל אים אתה רוצה אתה יכול לעדות סטים של שש מתח שלוש פעמיים ואז שלושים כפיפות בטן שלוש פעמיים ואז אים אתה רוצה תרים מישקולות של חמש קילו ארבעים פעמים בצורות שונות, ובקשר לבטן שלך אים השרירי הבטן שלך יותר מידי בולטים זה ביגלל תת משקל