התחברות
הרשמה
זה נורא מה שאכלתי לארוחת בוקר בדיאטה?
אכלתי פרוסה אחת של לחם קל, קופסאת קוטג 1 אחוז, 10 עגבניות שרי וארטיק דיאט 50 קלוריות
2 בינואר 2021, 10:10
ארוחת בוקר
ארוחות
3 תשובות
לא זה לא נורא, זה די סבבה
ר
ראש ממשלת ישראל
לא נורא בכלל
$
$$__
זה סבבה לגמרי.
L
Luana
באותו הנושא:
אני בדיאטה,כמה זה נורא שאכלתי עכשיו שתי כוסות בורגול מבושל לארוחת צהריים?אוף הייתי ככ רעבה
זה בסדר לאכול את מה שאכלתי לארוחת בוקר גם לארוחת צהריים?
זה בסדר מה שאכלתי לארוחת צהריים לדיאטה?
אכלתי בערך 300 קלוריות אולי קצת פחות לארוחת בוקר ואני בדיאטה זה נורא?
אני מרגישה שאכלתי יותר מידי לארוחת בוקר, כדי לי לפספס ארוחת צהריים ולאכול בערב?
בדיאטה זה בסדר שאכלתי פתיתים לארוחת צהריים?
כמה סתומה אני מאחד עד עשר שאכלתי לחמנייה עם נקניק לארוחת ערב ואני בדיאטה?
אני בדיאטה, והייתי צריכה לקום בשבע לאכול ארוחת בוקר וקמתי עכשיו, זה ממש נורא אם אוכל עכשיו ארוחת בוקר?
זה מה שאכלתי היום בדיאטה: בוקר: קורנפלקס צהוב עם חלב צהריים: חביתה , מטבלים מארוחת בוקר (טונה , מעט אבוקדו, מעט גבינה
מרגישה נורא שאכלתי עכשיו 500 קלוריות של ממתקים שאני בדיאטה.זה מתקזז אם לא אכלתי ארוחת בוקר וערב?
עד כמה זה נורא מה שאכלתי לארוחת ערב?(אני מנסה להרזות)