4 תשובות
זה בסדר אם זה חד פעמי, אל תהיה קשה עם עצמך.
חחח את לא סתומה, אפשר מדי פעם, זה לא שאכלת עכשיו עוגה מושחתת מאוד עם כמויות אדירות של סוכר
בהצלחה בדיאטה (:
בהצלחה בדיאטה (:
לא כזה נורא
לא סתומה בכלל, הכל בסדר לא סוף העולם
באותו הנושא: