3 תשובות
עובר פחות שלבים
כי הוא לא אמין,הוא לא בודק אם המידע עבר במלואו כמו שצריך,לא מעניין אותו אם היה תקלות בדרך. להפך מהtcp.
פרוטוקול tcp מעביר פקטות בצורה מסודרת ומאורגנת-ככה שפקטה תישלח רק כשהקודמת הגיעה.מן הסתם, ההעברה המסודרת הזו לוקחת יותר זמן מהעברה לא מסודרת-שזה בדיוק מה שקורה בudp.
בפרוטוקול udp הפקטות לא עוברות בצורה מאורגנת כמו בtcp, מה שמאפשר להעביר פקטות במהירות גדולה יותר