2 תשובות
תפרגני לה, תדברי גם על שחר, תשאלי על שחר ועלייה...
תדברי גם קצת עלייך, תפגשי איתה ועם שחר ביחד.
אין מה לעשות, את לא יכולה לקבוע בשבילה על מי לדבר יותר.
אולי היא מדברת עלייך עם שחר.
ואתן לא חייבות להיות חברות הכי טובות, זה לא סוף העולם.
תדברי גם קצת עלייך, תפגשי איתה ועם שחר ביחד.
אין מה לעשות, את לא יכולה לקבוע בשבילה על מי לדבר יותר.
אולי היא מדברת עלייך עם שחר.
ואתן לא חייבות להיות חברות הכי טובות, זה לא סוף העולם.
שואל השאלה:
תודה רבה לך
תודה רבה לך
אנונימית
באותו הנושא: