התחברות הרשמה

זה הגיוני שעליתי רק 2 קילו בשנה?

15 בדצמבר 2020, 19:36
משקל    
5 תשובות
כן.
פ
פֵלִיקְס
כן לגמרי
א
אוהבת סושי5656
בטח
צ
צדקיייי
שואל השאלה:
אני בת 15
אנונימית
שואל השאלה:
התשובה שלך ממש מושקעת
למה לא עשית מהמשתמש שלך? הייתי מביאה לך פרח בכיף
אנונימית
באותו הנושא:
איך זה הגיוני שעליתי 10 קילו ואני נאאית אותו הדבר ולא גבהתי ולא כלום??!
זה הגיוני שעליתי במשקל ביום אחד 2 קילו?
זה הגיוני שעליתי 9.5 קילו אבל זה נראה משהו כמו 5 קילו?
הגיוני שעליתי 2 קילו ביום?
הגיוני שעליתי כמעט 2 קילו מעל האש?
הגיוני שעליתי קילו מזה ששתיתי חצי בקבוק מיים?
זה הגיוני שעליתי 15 קילו בשנהה
זה הגיוני שעליתי קילו וחצי מצלחת פתיתים וסלט (סופסוף אכלתי ארוחה רגילה ולא הקאתי)
איך הגיוני שעליתי במשקל בין קילו וחצי ל2 קילו והגוף נראה יותר טוב?
הגיוני שעליתי 3 קילו
הגיוני שעליתי 4 קילו ולא רואים את זה?