5 תשובות
שואל השאלה:
אני מדבר עם חברים
אנונימי
תנוח, תדבר עם חברים ותראה טלויזיה
אני מצטערת :(((
שואל השאלה:
הניתוח יהיה שבוע הבא וזה אומר כל החופש שלי נהרס וגם כואב לי ברמה מטורפת
אנונימי
אוי.., תתנחם בזה שאחרי הניתוח אתה תצא בלי קרע בבטן..
בהצלחה ;)))
שואל השאלה:
עברתי בסוף היום את הניתוח ואני מרגיש לא כל כך טוב וגם משעמם לי נורא איך להרגיש יותר טוב בבטן שזה כואב ואיך לעביר את הזמן
אנונימי
באותו הנושא: