19 תשובות
בסופו של דבר אנחנו נעבור את זה
האנושות עברה הרבה מגפות אנחנו נהיה בסדר פשוט צריך סבלנות
לגמרי.... אבל נעבור את זה.
זה סימן שאנשים לא צריכים לקחת את החיים כמובן מאליו...
אנשים יוצאים כל החיים לבלות להנות ים שמש קולנוע שופינג ולא עוצרים לרגע כדי לראות דברים שבאמת חשובים בחיים..
אני לא שמחה שהגיעה הקורונה, אבל אני כן שמחה שהיא גרמה לכמה אנשים לשנות כיון חשיבה ולהגיד תודה על מה שיש :) כי ביננו, הדבר היחיד שמפריע לכם זה שתרבות הבילוי והפנאי השתבשה לחלוטין
שואל השאלה:
מרגיש שאנשים לא שמים על מה שקורה בחוץ ומצפצפים על מה שקורה עם הקורונה אני אפילו מצידי ילך ברחוב ואגיד שיש קורונה ומה אתם עושים הם יידרכו עליי וימשיכו לצחוק
אנונימי
"אין לנו על מי להשען אלא על אבינו שבשמים"
זאת הדעה שלי יש מלא אסונות ודברים נוראים רק ה' יעזור וישמור
אנונימית
באמת ששנת 2020 הייתה השנה הכי גרועה שהייתה לי בחיים, כמו שאמרת, רק אסונות קרו...
כן אבל גם יש המון יתרונות בסיפור הזה
גם בעולם בכללי וגם לי אישית (:
א. הקורונה התחילה ב2019
ב. בחירות גם התחילו ב2019
אם כבר אז זה טוב כי היו הבחירות האחרונות
ג. כל מה שהולך עם ביבי והממשלה תמיד היה...
ד. דווקא השנה בקושי היו פיגועים
ה. הדבר הראשון שחדש
ו. לטוס לחול זה לא ביג דיל... גם לי ביטלו טיסה
אז? לא שקעתי בדיכאון.
גם לא התלוננתי
ז. הדבר השני שחדש אבל מה לעשות עם המצב...
ח. גם להיות עם מסכות כל היום זה לא אסון
אז מה אם זה לא נוח... זה לא ביג דיל
נ.ב
תפסיקו לקרוא לקורונה מגפה
זה אפילו לא קרוב ללהיות מגפה
שנה מקולקלת
מזהירה. רגע של עלאק מנטורית.

אפשר להסתכל על זה מהצד החשוך
אבל אפשר גם לתת למכשול להפוך למקפצה קדימה
יש הרבה זמן חופשי לנשום להרגע לעשות קצת חושבים
לחשוב על רעיונות חדשים
ישראל כל כך יפה במקום חול לך לים המלח או משהו
אם זה לא כיף כי אולי לא נתת לזה הזדמנות להיות כיף
תשנה צורת חשיבה.
אני אוהבת זה כיף
בעזרת ה' המשיח פה
אנונימית
הכל עובר בסוף. לכל דבר יש סוף בחיים❤
רק צריך להאמין והכל יהיה טוב ;)
אמרו ששנה הבאה כבר יהיה חיסון הם ממש מתקדמים אצלנו במציאת חיסון
אם אני לא טועה הם כבר מצאו חיסון ראשוני והם כנראה כבר התחילו לבדוק אותו איכשהו הם אמרו שהוא עובד על עופות וזה לוקח מלא זמן עד שתהיה אספקה אבל אמרו שזה יהיה מתישהו שנה הבאה תשאר אופטימי זה קשה מאוד אבל יש גם צדדים חיוביים כמו הסביבה הטבע מתחיל לפרוח הוא נקי מלא חיות חוזרות הייתה ירידה משמעותית בזיהום האוויר ברור ששום דבר לא משתווה לזה שאנשים מתים אבל עכשיו זה בידיים של כל האנשים בעולם מי ימות רק צריך לשמור על ההנחיות ואנחנו נצא מזה כמו גדולים
אנונימית
אנונימית לפעמים לוקח שנים לפתח חיסון גם אחרי החיסון הראשוני...
כי בדרך כלל הוא לא טוב
אני יודעת אבל אמרו שהם מאוד מתקדמים ובינתיים זה עובד הם עוד לא ניסו על בני אדם ורק התיכנון ניסוי לוקח זמן אבל אמרו שהם ימצאו חיסון שנה הבאה אבל זה גם יקח זמן עד שתהיה אספקה לכולם
אנונימית
שואל השאלה:
חבל שהם מתחילים לנסות קודם על חיות ועל בני אדם לא גם הם מסכנות
אנונימי
התחיל מהקורונה
וזה שהיו מלא בחירות (הייתה השנה רק אחת, בשנה הקודמת היו שתיים)
וכל מה שהולך עם ביבי בממשלה (מאז שהוא בממשלה מ96 יש איתו בעיות)
אנשים רבים נהרגו בפיגועים (לא היה השנה שום פיגוע)
הכלכלה מתרסקת מפטרים אנשים
ואין יותר נתבג לטוס לחול
קשה למצוא עבודה
וצריכים להיות עם מסכות כל היום (אם את בבית אז את לא צריכה)

ולדעתי זה לא כזה אסונות