תשובה אחת
תגידי לה שאת כבר בטיפול ושהרגשת מקודם ממש רע אבל השתחרר לך קצת ואת לא מתכוונת לעשות שום דבר קיצוני רע לעצמך אז אם היא אוהבת אותך שלא תדווח תגידי לה שזה סתם יסבך אותך, ככה רוב הסיכויים שהיא לא תעשה את זה.
אבל אם את באמת בסכנה אז אולי לתת לה לדווח זה הדבר הנכון? אל תשארי לבד עם הבעיות אולי תשני טיפול אם הטיפול שיש לך כרגע לא משפר?
אבל אם את באמת בסכנה אז אולי לתת לה לדווח זה הדבר הנכון? אל תשארי לבד עם הבעיות אולי תשני טיפול אם הטיפול שיש לך כרגע לא משפר?
אנונימית
באותו הנושא: