2 תשובות
תעצמי את העיניים ותחשבי למה טוב לך בחיים את תמצאי משהו בטוח ואם את צריכה אני יכול לעזור לך בפרטי
יקירה אני מבינה מאוד את כל הלחץ שאת שרויה בו וזה הגיוני מאוד שיתחילו לך התקפי חרדה. יכולה להגיד לך שהייתי במצב דומה. על טיפול תרופתי רגעי הייתי ממליצה על רסקיו/ רלקסין - שניהם על בסיס צמחי.
חוץ מזה מומלץ שתפני לעצמך כמה דקות ביום, רק את ועצמך, מוסיקה באוזניות אם זה מה שעושה לך טוב, או איזה מאכל טעים, ואז לשכב במיטה על הגב ולתרגל נשימות עמוקות. פשוט לרוקן את המוח ולהתמקד אך ורק בנשימות, עד שתרגישי שהגוף שלך נכנס למצב כלשהו של רוגע. חשוב שתזכרי גם שהכל יעבור. עכשיו קשה אבל יש אור בקצה המנהרה, הכל יהיה בסדר בסופו של דבר. את תעברי את זה ותגיעי לזמנים טובים יותר.
רפואה שלמה לאימך. בנוגע למקצועות, אם את מרגישה שאת לא יכולה ואת קורסת תחת הלחץ, אין בושה לבקש עזרה. תפני למחנכת או ליועצת ותסבירי את המצב בבית ואני בטוחה שיתחשבו בך וישתדלו לעזור לך כמה שאפשר. זה לא בושה לבקש עזרה. פשוט חשוב שלא תישארי לבד ותנסי להתמודד עם הכל בעצמך.
מקווה שעזרתי וממליצה לך לשאול את אותו הדבר באתרים כמו askpeople או סה"ר למשל בכדי לקבל תשובות ענייניות יותר מאחר ובסטיפס אין הרבה שידעו לסייע לך בצורה הכי טובה.
בהצלחה!!!
חוץ מזה מומלץ שתפני לעצמך כמה דקות ביום, רק את ועצמך, מוסיקה באוזניות אם זה מה שעושה לך טוב, או איזה מאכל טעים, ואז לשכב במיטה על הגב ולתרגל נשימות עמוקות. פשוט לרוקן את המוח ולהתמקד אך ורק בנשימות, עד שתרגישי שהגוף שלך נכנס למצב כלשהו של רוגע. חשוב שתזכרי גם שהכל יעבור. עכשיו קשה אבל יש אור בקצה המנהרה, הכל יהיה בסדר בסופו של דבר. את תעברי את זה ותגיעי לזמנים טובים יותר.
רפואה שלמה לאימך. בנוגע למקצועות, אם את מרגישה שאת לא יכולה ואת קורסת תחת הלחץ, אין בושה לבקש עזרה. תפני למחנכת או ליועצת ותסבירי את המצב בבית ואני בטוחה שיתחשבו בך וישתדלו לעזור לך כמה שאפשר. זה לא בושה לבקש עזרה. פשוט חשוב שלא תישארי לבד ותנסי להתמודד עם הכל בעצמך.
מקווה שעזרתי וממליצה לך לשאול את אותו הדבר באתרים כמו askpeople או סה"ר למשל בכדי לקבל תשובות ענייניות יותר מאחר ובסטיפס אין הרבה שידעו לסייע לך בצורה הכי טובה.
בהצלחה!!!
באותו הנושא: