8 תשובות
לא יודע אבל זה טעים
הוא כן נחשב ירק "שמן" , אבל עדיף לאכול אבוקדו מאשר לדפוק המבורגר או ג'אנק פוד אחר
וחוץ מזה יש הבדל בין קלוריות של אבוקדו לבין קלוריות של גאנק
כל דבר משמין, תלוי כמה אוכלים ממנו.
זה פרי
אבל זה שומן בריא וזה בסדר לאכול בתור ארוחה על טוסט או בסלט
אם תאכלי את זה המון זה ישמין מן הסתם אבל אבוקדו זה לא מה שצריך לדאוג ממנו
xm1
הוא נחשב לירק עם הרבה שומן, אבל זה שומן שהוא יחסית בריא וזה כמובן עדיף על כל שומן אחר כי זה שומן טבעי.
שומן מדי פעם זה גם טוב לגוף כל עוד הוא במינון הנכון.
אנונימית
במינון נכון זה לא
לא, שומן לא משמין, הדרך היחידה להשמין מאזן קלורי חיובי