התחברות
הרשמה
קפוצינו קר בארומה טעים?
22 באפריל 2019, 15:56
ארומה
קפה
משקאות
אייס קפה
תשובה אחת
כן זה קפה קר רגיל
{
{אני}
באותו הנושא:
אייס שוקו בארומה טעים?
מה הכי טעים להזמין בארומה?
איזה כריכים בארומה טעימים?
מה המאכל הכיי טעים בארומה?
הסנדוויץ הכי טעים של ארומה?
שאלה לאוהבי ומביני האוכל פה- מי שמכיר בארומה וקופיקס יש כריך של סלמון מעושן ושמנת, מישהו ניסה פעם? זה טעים?
מה אפשר לאכול בארומה? טעים..
ארוחות הבוקר בארומה טעימות?
משהו טעים לקנות בארומה? משהו שלא מתוק?
בארומה- רעבה מעט. מה טעים? מה כדאי לי להזמין
מה המשקה חם הכי טעים להזמין בארומה