התחברות הרשמה

מה הכי טעים מארומה? האייס עוגיות שלהם או האייס בראוניז או המילקשייק אלפחורס?

20 בפברואר 2020, 14:52
משקאותארומה    
עדיין לא התקבלו תשובות
באותו הנושא:
מה יותר טעים גלידה בן אנד גריס קרם עוגיות או בצק עוגיות?
עוגיות לדעתכם טעים יותר מפיצה?
מה האייס הכי טעים בקופיקס בננה או קפה או כל מה שאתם
בארומה, אז האייס ארומה זה אייס קפה?
מי שטעם את האייס נמס בטעם קרם עוגיות של עלית, זה טעים? ישלזה טעם רק של עוגיות או גם מרגישים קפה?
משעמם לי ובאלי להכין משהו טעים עוגה/עוגיות, המלצות מה כדאי לי להכין...?
איזה בן אנד ג'ריס יותר טעים - וניל עוגיות או בצק עוגיות?
אני היחידה שחושבת שהבצק של עוגיות חמאה יותר טעים מהעוגיות עצמן?
כמה עולה בארומה אייס ארומה עם עוגיות?
מה יותר טעים מארומה? קוראסון או בורקס גבינה?
נשבעת האייס קפה של מקדונלדס טעים ....