3 תשובות
שואל השאלה:
אממ שמע אני הייתי ביא' שנה שעברה שהייתה קורונה אז... כן.
אממ שמע אני הייתי ביא' שנה שעברה שהייתה קורונה אז... כן.
אנונימית
תקשיבי שזה מה זה עצוב לי.
גם שנה אחרונה שזה לעזוב את כולם, כל החוויות, אני כבר הופכת להיות עצמאית וכל האחריות עליי, אני מתקדמת בחיים לבד, ושהתקופה הזאת פשוט לא תחזור יותר.
ועם כל זה שאני לא יכולה להנות בשנה האחרונה שלי כמו שצריך וכל שרבים מעליי עשו ורק חיכיתי לשנה הזאת בשביל להנות גם, עכשיו כל התכנונים שלי הלכו לפח. ותאמיני לי היו לי מלא.
ואם זה לא מספיק אז גם הסגר הזה רק נותן לי יותר זמן לבד עם עצמי ועם המחשבות שלי אז אני פשוט מתבאסת על זה יותר ויותר ואני באמת לא יודעת אם מישהו יצליח להבין אותי אבל כואב לי באמת הלב מרוב אכזבה ותסכול..
גם שנה אחרונה שזה לעזוב את כולם, כל החוויות, אני כבר הופכת להיות עצמאית וכל האחריות עליי, אני מתקדמת בחיים לבד, ושהתקופה הזאת פשוט לא תחזור יותר.
ועם כל זה שאני לא יכולה להנות בשנה האחרונה שלי כמו שצריך וכל שרבים מעליי עשו ורק חיכיתי לשנה הזאת בשביל להנות גם, עכשיו כל התכנונים שלי הלכו לפח. ותאמיני לי היו לי מלא.
ואם זה לא מספיק אז גם הסגר הזה רק נותן לי יותר זמן לבד עם עצמי ועם המחשבות שלי אז אני פשוט מתבאסת על זה יותר ויותר ואני באמת לא יודעת אם מישהו יצליח להבין אותי אבל כואב לי באמת הלב מרוב אכזבה ותסכול..
שואל השאלה:
אממ חמוד אל תשכח שגם לנו יש בגרויות השנה בדיוק כמו לכם במתמטיקה אנגלית אזרחות ספרות ספורט ולחלק מהמגמות ויכול להיות שלחלק גם יידחו גיוס בגלל זה כי נדחו בגרויות
אממ חמוד אל תשכח שגם לנו יש בגרויות השנה בדיוק כמו לכם במתמטיקה אנגלית אזרחות ספרות ספורט ולחלק מהמגמות ויכול להיות שלחלק גם יידחו גיוס בגלל זה כי נדחו בגרויות
אנונימית
באותו הנושא: