7 תשובות
שאלה טובה
יש יותר מדי איפה להתחיל ?
מיושנת ... היא לא מעניינת את התלמידים
הזמנים השתנו
היסטוריה הוא מקצוע רב מלל.
יותר מדי.
לא מתייחסים למצב הנפשי של התלמידים מספיק.
למצב הבריאותי בכלל לא.
הם דואגים רק שנקבל ציונים ולא שנישאר שפויים.
הם מתייגים תלמידים בציונים לאורך כל הזמן בבית ספר.
הם לא יודעים בכלל איך לעמוד במצבים של לחץ מדיני.. וזאת רק ההתחלה.
4AM
לא פורסים את החומר הלימודי בצורה יותר מחושבת. אין מספיק תגבור למתקשים.
זה קשה :/ שהמורים לא רואים אותנו ולא יכולים לדעת באמת אם צריך עזרה ולהסביר כמו שצריך ויש כל הזמן עבודות ושיעור אחרי שיעור זה בעייתי ואין זמן:(