9 תשובות
וואלה לומר לך את האמת גם אני ככה...
האגו פשוט בשמיים אין מה לעשות
האגו פשוט בשמיים אין מה לעשות
זה פתטי אבל זה לגמרי משהו שהייתי עושה כי אני סופר שומרת טינה ואני שונאת את זה בעצמי
שואל השאלה:
הבנתי יש לי אגו
לא צריך לתקוף אותי ככה-
הבנתי יש לי אגו
לא צריך לתקוף אותי ככה-
אנונימית
הכל טוב ממילה אני מבינה אותך:(
אני לא יכולה להגיד כן כי גם אני עושה את זה
תלוי כמה אגו יש לך וכמה זה משתלם לך הכעס
מה יש לך למה בגלל אגו
זה לא פתטי זה פשוט עצוב כי זה אומר שיש לך כמות אגו מטורפת שחוצה עת הגבול הטוב
כן
באותו הנושא: