6 תשובות
לדעתי כן
כן חחח הבדל של שנה הוא לא גדול בכלל אין מה להתנשא
וואי ממש כאילו יש את האלה שנהיים גדולים וחושבים שהם יותר מידי
זה מיותר
כן
שואל השאלה:
כאילו אני שאני גדולה מהם אומרת בנות 10 ולא 12 כי אני לפני כמעט שנתיים הייתי בדיוק כמוהם
כאילו אני שאני גדולה מהם אומרת בנות 10 ולא 12 כי אני לפני כמעט שנתיים הייתי בדיוק כמוהם
אנונימית
באותו הנושא: