6 תשובות
לדעתי כן
כן חחח הבדל של שנה הוא לא גדול בכלל אין מה להתנשא
וואי ממש כאילו יש את האלה שנהיים גדולים וחושבים שהם יותר מידי
שואל השאלה:
כאילו אני שאני גדולה מהם אומרת בנות 10 ולא 12 כי אני לפני כמעט שנתיים הייתי בדיוק כמוהם
אנונימית