התחברות
הרשמה
האם תעדיפו להישרף בעודכם בחיים או לקפוא מקור(בחיים כמובן) ?
ולמה?
9 באוקטובר 2019, 23:58
העדפות
מוות
בחירות
4 תשובות
לקפוא, ואז להישרף בגיהינום
T
The Dead Angel
לקפוא , אני חולה על קור אז זה דרך נחמדה למות
H
Hi my name is...
להישרף
B
Black Angel.
לקפוא בקור
י
יום אסל יום בסל
באותו הנושא:
מה תעדיפו לאכול כל חייכם?
מה תעדיפו לאכול למשך כל החיים, פיצה או שווארמה?
מה תעדיפו לאכול *חובה לאכול* גפילטע פיש או בצל חיי?
מה תעדיפו לעשות ביום האחרון בחייכם?
מה תעדיפו להיות חכמים עם חיים משעממים או טיפשים עם חיים מעניינים
מה תעדיפו, מיליון שקל או חיי נצח + מיליון שקל?
מה אתם מעדיפים להישרף בחיים או להקבר בחיים?
מה תעדיפו לראות רק שחור לבן כול בחיים או לראות מטושטש כול החיים
תעדיפו להיתקע בגיל שנה כל חייכם או להיתקע בגיל 70 כל חייכם?
תעדיפו את החבר הכי טוב שלכם או את האוכל האהוב עליכם חינם עד סוף חייכם
מה הייתם מעדיפים? להישרף בחיים או לטבוע?