4 תשובות
שואל השאלה:
לא יודע. גם אני גיימר, זה סתם נשמע מוזר להגיד את זה
לא יודע. גם אני גיימר, זה סתם נשמע מוזר להגיד את זה
אנונימי
לא
נראה לי מאוד נורמאלי, זה תחביב יש מלא כאלה
שואל השאלה:
תודה
תודה
אנונימי
באותו הנושא: