התחברות
הרשמה
אני מרגישה שאני חייבת לקחת נשימה ממש גדולה כל דקה שתיים ושאני חייבת להשתעל..
אני מפחדת שזה קורונה..
מה לעשות?
6 בנובמבר 2020, 21:49
קשיי נשימה
קורונה
שיעול
תשובה אחת
שואל השאלה:
אין לי חום..
אמרתי לאמא שלי והיא אמרה שנלך לעשות בדיקה בראשון..
אנונימית
באותו הנושא:
חייבת עזרה, מאתמול יש לי קצת קוצר נשימה ( צורך לקחת נשימה עמוקה ולפהק ) וכל נשימה עמוקה שאני לוקחת אני מרגישה דקירה בכתף שמאל קצת מאחורה, מה זה יכול להיות?
אני לא באמת רעבה אבל מרגישה שאני חייבת משהו מתוק כי אני במחזור ורע לי לול. ללכת לקחת כדור מוצ'י אחד?
לגבי קשיי נשימה איך זה מרגיש? אני מרגישה שקשה לי לקחת נשימות עמוקות וכאילו יש לי משהו תקוע בגרון ושהנשימה לא חלקה זה...
אני מרגישה שאני חייבת שיהיה לי מישהו שאני יכולה לדבר איתו סתם על שטויות
מישהו פעם חווה קוצר נשימה בעיה בנשימה ואיך זה מרגיש?
קשה לי לנשום אי נוחות מרגיש שצריך לקחת נשימות עמוקות כיאלו לא מגיע חמצן מה לעשות?
פעם בכמה נשימות אני חייבת לקחת נשימה ממש כבדה כזאת ולאמץ את כל הגוף, כי אני מרגישה שאני אמות או משהו כשאני נושמת רגיל
הלב שלי נשבר כל פעם שאני מנסה לקחת נשימה אני מרגישה קושי אני שבורה
תקשיבן שאני חייבת להכנס לדואר לקחת משהו אבל יש שם מלא אנשים וילדים שאני מכירה
למה תמיד שאני הולכת/נפגשת עם המשפחה לאנשהו אני מרגישה שאני חייבת ללבוש מכנס ארוך?
אני באמת תמיד מרגישה ריקנית ועצובה לא משנה מה ואני מתחילה לחשוב שאני חייבת להתחיל לקחת כדורים לזה