התחברות
הרשמה
הלב שלי נשבר כל פעם שאני מנסה לקחת נשימה אני מרגישה קושי אני שבורה
איך אוכל להעסיק את עצמי מזה?
25 ביולי 2019, 18:03
לב שבור
אהבה נכזבת
פרידות
דיכאון
קשיי נשימה
תשובה אחת
את חייבת להעסיק את עצמך כל היום בלי שתהיה לך שניה אחת למחשבה.
תאמיני לי, אותי זה סיפק ועזר.
מ
מאיה!!!!
באותו הנושא:
נשבר לי שאתם מדברים אליי כמו חרא ואני מנסה לעזור
חייבת עזרה, מאתמול יש לי קצת קוצר נשימה ( צורך לקחת נשימה עמוקה ולפהק ) וכל נשימה עמוקה שאני לוקחת אני מרגישה דקירה בכתף שמאל קצת מאחורה, מה זה יכול להיות?
מוזר להגיב לחברה באינסטגרם עוצרת נשימה עם לב נשבר?
איך רושמים- אם כמה שאני מנסה/עם כמה שאני מנסה?
רעילות מפיצי ריח בנשימה - האם מפיצי הריח למיניהם מסוכנים לנשימה?
מישהו פעם חווה קוצר נשימה בעיה בנשימה ואיך זה מרגיש?
יש לי קשיי נשימה בזמן שאני עוצמת תעיינים ומנסה לישון,ממה זה נובע?
נשבר לי המסך הפנימי של הטלפון ואבא שלי לא רוצה לקחת אותו לתיקון ולשלם ..
אני לא מצליחה לנשום נשימות עמוקות, כל פעם שאני מנסה אפילו לפהק
מה זה אומר שאני לוקחת נשימה עמוקה וכואב לי בצד שמאל למעלה בחזה?
אם מישהו מחקה את הנשימה שלי, זה אומר שנעתקה נשימתי?