התחברות
הרשמה
פעם בכמה נשימות אני חייבת לקחת נשימה ממש כבדה כזאת ולאמץ את כל הגוף, כי אני מרגישה שאני אמות או משהו כשאני נושמת רגיל
למה אני ככה? יש פה עוד מישהו?
26 ביולי 2019, 05:20
נשימה
קשיי נשימה
ריאות
גוף האדם
לחץ
תשובה אחת
שיאו גם אני!!! תמיד כמעט חשבתי על זה אבל אף פעם לא התעמקתי בזה
ו
וליה קרנבל
באותו הנושא:
חייבת עזרה, מאתמול יש לי קצת קוצר נשימה ( צורך לקחת נשימה עמוקה ולפהק ) וכל נשימה עמוקה שאני לוקחת אני מרגישה דקירה בכתף שמאל קצת מאחורה, מה זה יכול להיות?
כמה נשימות נושם אדם במהלך חייו?
רעילות מפיצי ריח בנשימה - האם מפיצי הריח למיניהם מסוכנים לנשימה?
מישהו פעם חווה קוצר נשימה בעיה בנשימה ואיך זה מרגיש?
לאלה שבמדא- בהחייאה אם יש נשימה חייב להיות דופק אבל אם אין דופק לא חייב להיות נשימה?
אם מישהו מחקה את הנשימה שלי, זה אומר שנעתקה נשימתי?
ככמה נשימות אדם נושם בדקה?
התחלתי לעשות כל יום מדיטציה ותרגילי נשימות ושמתי לב שהגמגום לאט לאט עובר לי, יש קשר?
מה ההבדל בין נשימה תאית לנשימה בריאות?
דרכים להירגע? לא נשימות
אמאלה מישהו התקשר אלינו הביתה ועניתי והיו קולות של נשימות כבדות כאלה ואני לבד בבית