3 תשובות
אוטומט הכי טוב, יש לי רישיון אוטומט ואוטו אוטומט (מין הסתם חח)
אני גם מתלבטת עדיין
ידני, את תוכלי לנהוג גם באוטומטי וגם בידני
באותו הנושא: