8 תשובות
ידני
כי אירופה
ידני זה קשה בהתחלה אבל אחרי שתפסת את הקטע מתים על זה אני ממליצה
אוטומט, כבר הכל כמעט נהיה אוטומט וגם באירופה, יותר קל על אוטומט.
אנונימית
אוטומט, גם יותר קל וגם יותר ויותר רכבים בעלי אוטומט.
אוטומט גם יותר כל מידני ורוב המכוניות בארץ הן אוטומט
אני נוהג על ידני
אבל תלמד אוטומט
חד משעמי אוטומט חבל שתבזבזי כסף וזמן על לימוד על ידני ולא תסעי בזה אף פעם כי כמעט אין רכבים כאלה הכל אוטומט וזה גם סתם מעצבן ומעצבן הידני
אוטומט יותר קל