9 תשובות
ידני
אוטומט סתם יגביל אותך
אוטומט יותר קל אבל זה החלטה שלך
אוטומט, 2020 לא שווה כבר לעשות רישיון על ידני כל הרכבים מתקדמים.
ErO
אוטומתי. עוד כמה שנים כבר לא יהיו ידניים וזה סתם.
אוטומט מגביל אותך ממש..
מומלץ ללמוד ידני יותר.
4AM
אוטומט
עוד כמה שנים כבר לא יהיו ידניים
ידני
אוטומט זה של גייז
אוטומוט בגלל שיותר קל ללמוד אוטומט ורוב המכוניות הן על אוטומט
בהצלחה
אוטומט
יותר קל
למה להסתבך מתי שלא צריך
אם את " משתעממת" מאוטומט ואת מאלה שרוצים " להרגיש" את הרכב אז תלכי על ידני שזה מה שרוב הבנים עושים