9 תשובות
ידני
אוטומט סתם יגביל אותך
אוטומט סתם יגביל אותך
אוטומט יותר קל אבל זה החלטה שלך
אוטומט, 2020 לא שווה כבר לעשות רישיון על ידני כל הרכבים מתקדמים.
אוטומתי. עוד כמה שנים כבר לא יהיו ידניים וזה סתם.
אוטומט מגביל אותך ממש..
מומלץ ללמוד ידני יותר.
מומלץ ללמוד ידני יותר.
אוטומט
עוד כמה שנים כבר לא יהיו ידניים
עוד כמה שנים כבר לא יהיו ידניים
ידני
אוטומט זה של גייז
אוטומט זה של גייז
אוטומוט בגלל שיותר קל ללמוד אוטומט ורוב המכוניות הן על אוטומט
בהצלחה
בהצלחה
אוטומט
יותר קל
למה להסתבך מתי שלא צריך
אם את " משתעממת" מאוטומט ואת מאלה שרוצים " להרגיש" את הרכב אז תלכי על ידני שזה מה שרוב הבנים עושים
יותר קל
למה להסתבך מתי שלא צריך
אם את " משתעממת" מאוטומט ואת מאלה שרוצים " להרגיש" את הרכב אז תלכי על ידני שזה מה שרוב הבנים עושים
באותו הנושא: