5 תשובות
מה שבא לי
כוס פלסטיק של פחמימה אחרי בישול - פסטה , אורז , פתיתים וכאלה .
85 גרם חזה עוף
וירקות בלי הגבלה

אני עשייתי הייתי צריכה לאכול 1200 קלוריות אז אם זה מה שמתאים לך תעשי את זה זה ממש טוב . מבחינת רטבים לחזה עוף אפשר לשים רק סויה אבל באמת שיוצא טעים ברמות ומבחינת הפחמימה אפשר רוטב עגבניות שמורכב מרוטב עגבניות ללא סוכר עגבניות מרוסקות ללא סוכר כפית שטוחה של מרק עוף ומים - גם טעים ברמות , טעם של רוטב רגיל רק בריא .
אנונימית
בבקשה אל תשאלי אפשר לתת לך רעיונות אבל צריך ללכת לדיאטנית ולראות מה מתאים לך לא לאחרים
חזה עוף, 3 כפות אפונה ו3 כפות תירס. יצא לי 300 קלוריות לארוחה
מה?? זה ממש ממש מעט אוכל לעומת הקלוריות .
עדיף לך לאכול חזה עוף סלט גדול עם הרבה ירקות ועלים ו2-4 כפות אורז רק אל תגזימי פשוט עם שמן זית:) יש שמן זית דחוס קלוריות
אז אל תשפכי בכמויות3> בהצלחה אבל שוב יכול להיות שלך זה לא מתאים אז מנסיון עדיף ללכת לדיאטנית לעצות