3 תשובות
ממליצה לא לעשות דיאטה כי זה עובד רק לטווח הקצר
אני התחלתי אורח חיים בריא
לא אכלתי ממתקים, לא שתיתי מיצים רק מים
לא אכלתי מאכלים עתירי שומן או סוכר
אכלתי הרבה פירות וירקות
אכלתי 3 ארוחות ביום ובניהן
אכלתי תפוח או מעדן
וכמובן שעשיתי הליכה שעתיים ביום
וירדתי המון במשקל במשך חודש
מה שהיא אמרה
התחלתי בשבוע אחד של אכילת ירקות, נבטים-בפרט נבטי קטניות, מעט פירות, טחינה, עלים ירוקים מכל הסוגים, הכל חופשי. מדי פעם אכלתי ממתק שהכנתי בעצמי: משמן קוקוס, אגוזים טחונים, עיסת תמרים, קקאו ולגלגל בקוקוס, - מכל אלו עשיתי "כדורי שוקולד".
(דוגמא לתפריט ביום: בבוקר סלט מנגו ממנגו,מלפפון, בצל סגול, שמן זית ולימון, זה מתכון שרץ ברשת מעולה, ביניים: סלט כרוב לבן עם שומשום ושמן זית, צהריים סלט ענק ממלא ירקות וטחינה עם שמן זית ולימון חופשי, ערב:תפוח עם חמאת שקדים וכף קקאו). בין לבין שותים המון מים. אני מדגישה שאוכלים חופשי ממה שאת רוצה.
אחרי שבוע, הוספתי בשר וביצים. כל יום מנת עוף וביצה. הורדתי מעט מהפירות.
אחרי שבועיים: התחלתי לטגן ולאדות את הירקות. במקום סלט רגיל עשיתי ירקות מוקפצים עם עוף. בבוקר אכלתי חביתה עם טחינה וסלט קטן.

יש לשים לב שמתחילת הדיאטה לא אכלתי לחם,אורז,תפוחי אדמה,ספגטי, קינוחים ושאר פחמימות לא בריאות. פחמימות הגיעו מירקות ופירות וזה עושה את ההבדל.

הדיאטה עבדה. מ-67 הורדתי ל- 55 שזה המשקל שלי עד היום.
היום מדי פעם אני אוכלת קרקר כוסמין, או לחם כוסמין כשמתחשק לי, אבל זה פעם פעמיים בשבוע, לא יותר.