4 תשובות
תקחי את זמן שלך
תנסי חבר
יכולה להזדהות איתך,
אני האומנם לא עברתי צבא אני עדיין בלימודים, אבל גם אצלי זה ככה.
רק אני מתחילה שיחות, וכמו שרשמת דיברתי איתן על זה והמשיכו בשלהן.
אחרי שניסיתי להבין למה זה קורה, הבנתי שהן עסוקות.
כמו הלימודים, אצל חברה אחרת ההורים מתגרשים, אחרת בדיכאון בגלל שאין שיגרה וכו...
ואחרי זה הבנתי למה הן לא שלחו הודעות.
תנסי להבין למה הן לא שולחות הודעה.
בהצלחה3>
אני האומנם לא עברתי צבא אני עדיין בלימודים, אבל גם אצלי זה ככה.
רק אני מתחילה שיחות, וכמו שרשמת דיברתי איתן על זה והמשיכו בשלהן.
אחרי שניסיתי להבין למה זה קורה, הבנתי שהן עסוקות.
כמו הלימודים, אצל חברה אחרת ההורים מתגרשים, אחרת בדיכאון בגלל שאין שיגרה וכו...
ואחרי זה הבנתי למה הן לא שלחו הודעות.
תנסי להבין למה הן לא שולחות הודעה.
בהצלחה3>
מזומנת לדבר איתי אם את מרגישה צורך 3>
באותו הנושא: