התחברות
הרשמה
רק אני מרגישה שאין שום דבר שאני טובה בו?
27 באוקטובר 2018, 19:37
דיכאון
3 תשובות
גם אני ככה
X
X.
גם אני כמוך
O
One way
אני מרגיש שאני ממוצע בכל התחביבים שלי
א
אנאלורד
באותו הנושא:
אני מרגישה שאני יותר טובה מכל מי שאני מכירה וכשאני אומרת את זה מתעצבנים עליי למה?
אני מרגיש כאילו העצות שלי לבנות ועל בנות יותר טובות מאיך שאני מתפקד מולן במציאות.
זה הגיוני שאני טיפה מלאה אבל אני ממש מרגישה טוב עם עצמי וחושבת שאני יפה?
אני מרגישה שאני לא טובה בכלום אני תלמידה מצטיינת אבל אני מרגישה שזה
אני מרגישה שאני צריכה אהבה, אני רוצה להרגיש איך זה להיות בזוגיות טובה.
הגיוני שאני לא מרגיש טוב כשאני בבצפר וכשאני בבית אני מרגיש טוב?
אני מרגישה שאני לא טובה מספיק..
אני לא מרגישה טוב, אני מרגישה שאני עומדת להקיא וקר לי ואני מזיעה, מה לעשות?: (
איך אפשר לזייף שאני חולה/לא מרגישה טוב?
לא יודעת במה אני טובה,אני מרגישה שאני בינונית בהכל אין לי כשרון או עבודה שאני טובה בה,מה לעשות איך לגלות במה אני טובה ?
זה בסדר שאני מרגישה ממש טוב אפילו מעולה אחרי שאני מקיאה ?