3 תשובות
אני בחיים לא אשכח שבמבחן של החלוקה להקבצות בכיתה ז' קיבלתי 17, זה כל כך הצחיק אותי.
הכל בסדר, זה רק ציון ומשם אפשר רק להשתפר.
קחי עוד דוגמה - בתחילת י"א במבחן הראשון בהיסטוריה קיבלתי 20. הבגרות שלי הייתה בחורף, חרשתי את החיים שלי ובבחינת הבגרות קיבלתי 86. את מסוגלת לשפר את זה, אל תתני לזה להשפיע עלייך. בהצלחה :)
הכל בסדר, זה רק ציון ומשם אפשר רק להשתפר.
קחי עוד דוגמה - בתחילת י"א במבחן הראשון בהיסטוריה קיבלתי 20. הבגרות שלי הייתה בחורף, חרשתי את החיים שלי ובבחינת הבגרות קיבלתי 86. את מסוגלת לשפר את זה, אל תתני לזה להשפיע עלייך. בהצלחה :)
אני קיבלתי פעם 0 אל תדאגי ועוד קיבלתי 0 בכיתה ח
אם זה מנחם אותך שנה שעברה קיבלתי במבחן בקבוצה מדעית 14 אבל כשראיתי את זה לא הפסקתי לצחוק משום מה
באותו הנושא: