6 תשובות
מזל טוב
פדים תמיד ,כאבים זה שיט שמאוד ייתכן אז לא צריך לסבול יש אקמול ספציפי ...
פדים תמיד ,כאבים זה שיט שמאוד ייתכן אז לא צריך לסבול יש אקמול ספציפי ...
שימי פדים ומגבונים בכל תיק אפשרי
שתמיד יהיו לך פגים/טמפונים בתיק
ואל תקחי סיכונים לגבי מכנסיים
ואל תקחי סיכונים לגבי מכנסיים
מה קשור לשאול פה, שאלי את אמא
שואל השאלה:
אני אשאל איפה שבאלי
אני אשאל איפה שבאלי
אנונימית
עצה שלי תורידי אפליקציה של מחזור כדי שתדעי בדיוק את התאריכים, ואז אם את יודעת שאמור להתחיל לך ומתחיל לכאוב לך, פשוט תקחי כדור
באותו הנושא: