5 תשובות
לא חושבת
זה קצת מבאס שזה הציון
אבל המבחנים המשפרים תמיד הרבה יותר קשים, יש סיכוי שתקבלי אפילו פחות.
זה ציון ממש סבבה.. אולי בית הספר לא מראה את זה אבל בסופו של דבר מטעויות לומדים
כן אני הייתי משפרת
תלוי איזה כיתה את אם את ט'+ אז אני חושב שעדיף לך לשפר אבל אבל פחות מזה זה ממש לא שווה לך כי זה לא משפיע על העתיד
את רצינית 76 זה ממש טוב
למרות שזה תלוי באיזה כיתה את
נגיד מכיתה י 5 יחל את תתפללי ל76