4 תשובות
לא לכולם יש את הידע או את הכוח לכתוב
מפני שלרוב אין למשתמשים כוח לעזור
או שאינם יודעים איך לעזור ולענות וזה מורכב להם.
או שאינם יודעים איך לעזור ולענות וזה מורכב להם.
יכול להיות שאנשים לא יודעים איך לענות עליהן
כי לאנשים אין כוח לכתוב
באותו הנושא: