2 תשובות
אני די מזדהה.. אף פעם לא הייתי חזק בגיאומטריה ועד היום אני לא משהו ודי מתקשה בזה... ואני גם 5 יח"ל ועוד חודשיים הבגרות אצלי
כנל וסיימתי 5 יחידות עם ציון 90 אפשר להסתדר בלי זה ורק עם טריגונומטריה
באותו הנושא: